Isnin, 3 Januari 2011

Hadiah giveaway dari Amiey sudah selamat sampai... ( :

Dicatat oleh nurulazham di 11:06 PG
Morning semua..
entry yang agak sempoi untuk pembukaan 2011 ni..
bercuti sakan katanya....
banyak entry yang nak di tulis, tapi..nanti nantilah ye..
nilah padahnya kalau mood berblogging asyik ke laut!

Hari ini agak sibuk sedikit sebab sesi persekolahan dah bermula..
petang nanti mungkin agak terluang masa sikit untuk menulis entry..
jadi, entry ni hanya untuk mengucapkan terima kasaih buat Amiey atas hadiah Giveaway yang dia anjurkan dulu..
(tak ingat dah giveaway yang mana..tau tau je menang.. hehe...)


Dengan berbesar hati, saya telah menerima ini!!!




Thanks Amiey!
dah selamat pun digunakan utk kunci rumah.. ( :
en.hubby kata cantik! sebab tu dia pasang kat kunci rumah kami..dia memang jarang sangat bersetuju kalau kunci kunci yang ada ni diletakkan keychain..kadang kadang nurul pasang keychain kat kunci kereta, tengok tengok dah tak ada dah keychain tu..sebab en.hubby bukak..haihhhh!
kiranya Amiey berjaya membuat en.hubby nurul suka pada keychain tu!!

Next entry adalah berkaitan....

...petang nanti kita cerita ya!


2 ulasan on "Hadiah giveaway dari Amiey sudah selamat sampai... ( :"

Mknace on 3 Januari 2011 12:20 PTG berkata...

:) :) :)
terbaeekkk!!!!

amiey lee on 3 Januari 2011 1:13 PTG berkata...

lega abg posmen tak amik keychain tu kekekekekeke..thanks for the netry..jom join lucky linker kta ye..heeee

 

Nurul Azham's Family Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez