Khamis, 25 Februari 2010

Thanks Aunty SiZz...!!

Dicatat oleh nurulazham di 5:25 PTG
Tengah buat blogwalking tadi, posmen datang rumah.
dia bg kad suh pick up barang kat pejabat pos.
eh. terpikir pulak...
rasanya macam tak ada beli apa apa lagi wat masa sekarang ni.
erm...lepas hantar Fifi sekolah, terus pergi pejabat pos.
dapat satu barang.
rupanya envelope barang tu dah terkoyak.
patutla dia mintak kita pick up sendiri...

Sampai rumah, terus bukak & tengok.
rupanya dari siZz.
owner gerirlboboy wardrobe ..

thanks siZz..coz bg gift yang cute nih!!
(yg LOVE kecik tu boleh bagi Ibu Sara..)
..coz sebelum ni ada donat kat henpon Ibu Sara, tapi Sara da cabot...huhuhu



Waaa....kalau ikutkan, sume saya nak rembat baju baju kat kodai siZz ni haaa.....cantik cute belaka!!!


3 ulasan on "Thanks Aunty SiZz...!!"

PapaMama Zakwan on 26 Februari 2010 12:38 PG berkata...

wa,bestnye!!

Mummy_Sofea on 26 Februari 2010 1:11 PG berkata...

dilla da tgk blogshop ni..mmg cute2 baju dia..nati nak try bli jgk...cuma xder msa jer lg..

NURUL on 26 Februari 2010 1:11 PTG berkata...

mmg best mama zakwan..
baju2 baby boy pon banyak yg kiut miut!!

dylla, beli..jgn x beli!!hehehe

 

Nurul Azham's Family Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez