Khamis, 25 Februari 2010

Meh Tengok Jap....Tak Nak??Ala...Jeling Sikit Je...

Dicatat oleh nurulazham di 8:56 PG
Ingat lagi dengan entry INI??

Cuba klik SINI pulak.

Tahniah.Maisarah...



******************Cerita Disebalik Gambar********************


Masa nak ambil pic Sara tengah mandi, punyelah susah Ya Robbiii....
Kejap dia tengok sana..kejap tengok sini....
budak...memang pantang tengok air...
terjerit jerit pembantu saya yang dua orang lagi memanggil 'Sara...' 'Sara...'
kadang Sara buat dekk jek...

Ni antara pic pic yang kami ambil....



Sara pakai panties biru...kolam tu pulak biru jugak..
..so, nampak macam b*g*l pulak anak saya..
so...pic ni rejected.

Pic ni pulak kurang clear..sbb amik guna henpon murah saya tuh..
so, pic yang nih pon rejected jugak.

Pic yang ni nampak muka main main..memang x boleh letak toys dalam tu..
dia x kan pandang kita punya...huhuhu...
so, rejected jugak.


Untuk hari yang banyak bubbles dalam basin dia ni, banyak jugak yang di snap..
siap jatuh jatuh si duckling atas kepala tuh..

Jadi, saya telah memilih gambar ini...
.....yang juga telah menarik minat juri untuk menjadikan Sara..
...Pemenang Pertama!!!

TO..

MOBS and Gift That Angel Send

Kesian korang kena paksa tengok pic pic Maisarah tengah mandi, kan?? ;)


10 ulasan on "Meh Tengok Jap....Tak Nak??Ala...Jeling Sikit Je..."

❤❤ LiNdAuS ❤❤ on 25 Februari 2010 10:36 PG berkata...

tahniah sara....
tak sesia ko suke masuk contest...
geram kat budak debot tu...

PapaMama Zakwan on 25 Februari 2010 10:49 PG berkata...

tahniah sara!! :) cute btul! :)

NURUL on 25 Februari 2010 11:24 PG berkata...

tenkiu lyn n mama zakwan... ngee~~~

kakngah on 25 Februari 2010 11:35 PG berkata...

wah... congrats!
adief xsempat nk joint.. huhuhu!!

NURUL on 25 Februari 2010 12:16 PTG berkata...

thanks jugak kak ngah..

paij188 on 25 Februari 2010 3:38 PTG berkata...

cute! adorable! tak tau la nak ckp kan.. :)

NURUL on 25 Februari 2010 4:36 PTG berkata...

tq, kak...

Uda on 25 Februari 2010 5:03 PTG berkata...

tahniah sara..
memang nampak sara enjoy sangat dengan buih2 dia tu..

NURUL on 26 Februari 2010 1:25 PTG berkata...

aunty uda...

;) ;)

~sara

JUE on 1 Mac 2010 8:49 PG berkata...

Tahniah Nurul n Baby Sara! Mmg Cute...badan gebu2 tu yg mahal tu...hehe

 

Nurul Azham's Family Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez