Jumaat, 5 Februari 2010

Cincin Yang 'Terbuang'......

Dicatat oleh nurulazham di 3:26 PTG
Semalam pagi, lepas hantar en.hubby kat depan gate umah, tetibe ibu jari ni gatal nak rasa2 cincin kat jari manis (pernah buat x? ala...gesek2kan ibu jari tu kat cincin...)..alangkah terkejutnya saya bila cincin yang nak diraba x ada di tempatnya!!!wah....mana ni??

Puaslah satu hari menggeledah sana sini...kebiasaannya memang x pernah ditanggalkan melainkan nak tukar pakai dengan cincin lain..cari dalam kotak jewellery pon x ada...dah sedih sangat dah ni...sms en.hubby, 

 "Abg ada perasan cincin nurul x? cincin tunang??"

 en.hubby terus kol...

 x ada ke?
xada...
cuba tanya kakak(fifi)..semalam dia ada tunjuk abg, dia kata 'cincin ibu'...
itu cincin lain...
try cari dulu..
okla...

 dah hampir berjam2 cari..geledah sana sini..still x jumpa2...tahap pelupa saya dah sampai tahap kritikal..huhuhu...ntah mana pergi...sayangnyaaaa.....
last2, sms en.hubby..

 "nampak gaya xde rezeki nak jumpa cincin tu semula...."


....hahahaaa dengan harapan en.hubby nak belikan la tu??
(Kalau belikan lagi pon xsama dgn yg asal taw....huhuhuu..)
 Gambar cincin yang sebenar x ada...tapi lepas saya tanya en.google, saya dapat pic yg seakan2 sama...wawawawaaa....sedih hati saya melihatnya.....


                                              *pic dari alibaba.com


***saya sgt menyanyangi cincin tersebut sbb banyak kenangan wooo....cincin tunang plak tu!!!nikah dapat gelang...huhuhu....saya masih dalam mod 'bersedih'.....


1 ulasan on "Cincin Yang 'Terbuang'......"

Sha@Mama Tina on 18 Mei 2010 12:57 PTG berkata...

lahai..camner boleh tak perasan... sayang kan..

 

Nurul Azham's Family Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez