Jumaat, 26 Mac 2010

TAG 8

Dicatat oleh nurulazham di 10:40 PG
Dalam keadaan yang demam+selsema+batuk ni..teringat pulak ada hutang TAG dari Kak Afne (biasa panggil Kak K-Pot je..)hehe..jgn marah kak k-pot!dah terbiasa dari sekolah lagi..

so ini RULES TAG nya...

TAG RULES:
1. Go to your photo files…Select the 8th photo folder.
2. Select the 8th photo in that folder.
3. Post that photo along with the story behind it.
4. Then challenge 8 blogging friends to do the same!
 Ha..ini lah pic nye..pic Deqna tengah main gelongsor kat McDonald Summit, BP..tengokla dengan gaya lasaknya, orang semua turun ikut tempat tu, dia bantainya naik jugak kat tempat tu..adoiyai...memang lincah abiss kalau bab bab pergi playground..panjat sana, panjat sini..dah rope budak jantan dah...

So, rasanya mesti ramai yang dah buat TAg ni, so saya matikan di sini ajelah ye... Tapi, if ada follower/blogger yang terjah sini belum buat, & rasa rasa nak buat, amat dialu-alukan yea..



0 ulasan on "TAG 8"

 

Nurul Azham's Family Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez