Rabu, 31 Mac 2010

Erk..kena sound dgn En.Nuffnang ke??

Dicatat oleh nurulazham di 6:00 PTG


Email ni baru dapat tadi..
ada sesiapa pernah dapat tak??
Or memang setiap nuffnangers akan dapat email ni?
sila beritahu ye?
so, apa yang perlu buat ni??
tak boleh klik klik saje saje ke?
rasa rasanya semua buat sepertimana yang saya buat kan??
huhuhu....
siapa yang pakar dalam hal ni, sila terangkan pada 'budak baru belajar' ni ye...

*budak la sangattt.....


3 ulasan on "Erk..kena sound dgn En.Nuffnang ke??"

LiLy @ MumMyQiStInA on 31 Mac 2010 5:23 PTG berkata...

Oh ye ker??
X ada terima plak email ni..
Kekdng lily pon klik utk diri sendiri gak..
Uisshhh..Bahaya ni...Baik henti kan.. :)

nurulazham on 31 Mac 2010 5:48 PTG berkata...

xtau la lily..
rasanya mcm xpenah klik sendiri..
kalo klik logo 'Nuffnang' utk ke akaun sendiri penah la..
(xtaula pulak kalo itu pun x boleh..)
huhuhu...

Sha@Mama Tina on 5 Mei 2010 11:04 PTG berkata...

Baca jek post nurul, sha terus check email..takde pulak pernah dapat email mcm ni. Tapi mmg dorang dah warning..jgn klik sendiri..nnt kena banned..

 

Nurul Azham's Family Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez