Selasa, 26 Januari 2010

MEMORI TERINDAH...

Dicatat oleh nurulazham di 11:00 PG
Semalam sebelum tido, clearkan barang2 yg menyemakkan mata kat almari solek..so, mese nak simpan alat chek BP(Blood Pressure), iye....aku ada alat tu...alat check gula pun ada..heheh....sume en.hubby beli utk suke suki check up sendirik..w/pun xde kencing manis, darah tinggi bagai....(tiap2 tahun mmg buat blood test tuuu...) tapi dia mmg suke sgt dgn mende2 mcm tu...pelik kan....

so, mase nak simpan dalam drawer, terpandang ini......

BOX??



Yes, BOX...
dalam dia ada surat2 n kad2 yg aku bg en.hubby ms bercinta n bertunang dulu...
haha...siap bace balik sume malam td seblom tido....
inilah kad2 n surat2 nye....


dan antara kad2 tu, aku paling suke ayat dlm kad raye ni......


hehee....simple abes kad raye nk bg org tersayang ms ni...mmgkn kalo org lain, cari yg beso2....ada muzik2....tp, aku tertarik dgn ayat2 dlm kad ni...w/pun kad mmg xbrp nk cantik....ni ayat dia....

Di Aidilfitri..
Kerinduan dan Kenangan..
Datang Bertamu..

Seindah-indah Kenangan..
Kenangan Bersamamu..
Sukar Untuk Ku Singkirkan..
dan..Seindah-indah Kasih Sayang..
Kasih Sayang Darimu Umpama..
Titik-titik Embun Menyirami..
Kudup Bunga Yang Akan Berkembangan..
dan..Seindah-indah Perhatian..
Perhatian Darimu Selamanya..
amat Ku Perlukan..
Terima Kasih..
Kerana Kau Sudi Hadir Dalam Hidupku....


...ni bahagian luar kad...tang dalam kad plak ini...


Hadirnya Dirimu Saat Ku Perlukan..
Lalu Mewarnai Hatiku..
Dengan Pelbagai Keindahan..
Dengan Kata-kata Perangsang..
Kau Membimbingku..
Ke Arah Sinar Kecemerlangan..
Memiliki Teman Seumpamamu..
Sudah Cukup Membuatkan Diriku..
Tidak Mempunyai Ruang Kebosanan..
Mengenalimu dan Mendekatimu..
adalah Pengalaman Indah..
Yang Tidak 'MERUGIKAN'..
Bagiku..
Dirimu Umpama Permata..
Semakin dijaga..
Semakin Bersinar-sinar..

Selamat Hari Raya..
Mohon Maaf Zahir dan Batin..
Tetapkan Imanmu..dan...
Tambahkan amalan...

....rangkap yg bawah tu siap nasihat lagi..'tetapkan iman dan tambahkan amalan' lagi ...
pastu, malam tadi jenuh carik kad raya yg en.hubby bagi...tapi, xjumpe2..ntah2 dah terbuang skali dgn surat2 n kad2 ex-BF kot??huhuhuh......en.hubby lagi simple jek tulis kad...
kad beso gakla...'Untuk Kekasihku...' tapi nak tau dia tulis ape??

"Sebenarnya abang tak tau nak tulis apa..sbb hari-hari telefon, kan..?...jadi, Selamat Hari Raya lah..."


Adoiyai......

0 ulasan on "MEMORI TERINDAH..."

 

Nurul Azham's Family Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez