Rabu, 27 Januari 2010

CONTEST : My Little Helper

Dicatat oleh nurulazham di 10:59 PG


Actually dah lama jumpa contest ni..
tak berniat nak masuk pun...
sbb anak2 mmg jarang menolong mengemas..
tolong sepahkan lagi ada...
huhuhu....

tapi ter'sejuk' mata memandang bila Fifi tolong melayan Sara mase nak solat maghrib semalam...
En.Hubby xde, belum balik dr main badminton..
so, tinggal aku anak beranak kat umah..
untuk melekakan Sara, Fifi tolong aku suapkan Sara taufufa...
bila tgk tu, nampak comel jek....
terus teringat contest ni...
lepas solat, tgk Fifi masih lagi menyuap Sara...
apelagi..terus snap bbrp pic...






Nama Anak : Fitriah Ida Ratna binti Azizul Azham
Umur 4 Thn 8 bulan
D.O.B : 9 Mei 2005


Begitulah alkisahnya....
pada sesiapa yg nak masuk contest ni....jomlah memeriahkannya...
Tarikh tutup : 29 Januari (sempat lagi nih!)
klik kat banner contest kat sidebar utk ke blog Pn.Penganjur...

Blogger Templates

2 ulasan on "CONTEST : My Little Helper"

** Perfect Love ** on 27 Januari 2010 11:26 PG berkata...

ok, tq for join my contest
good luck ye ;-)

MiDiAiDa on 27 Januari 2010 1:26 PTG berkata...

heheh..x ley nak masuk laa contest nei..up anak sedare bley x?..ekekek..

 

Nurul Azham's Family Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez