Ahad, 31 Oktober 2010

Sticky Mode : Click2 Giveaway..!!

Dicatat oleh nurulazham di 8:14 PTG






Nak menang sesuatu dari saya??
Mudah saja.. klik banner diatas, tinggalkan diruangan komen dengan menulis...

"Saya dah klik banner!!" 

apa jua komen yang telah menunjukkan anda telah klik banner tersebut..
(yang penting kena tulis kat ruangan komen, senang saya nak kira nanti.. ;) )



# Klik seberapa banyak yang korang termampu..nak klik sekali dalam sejam or sehari sekali pon boleh..asalkan, lepas klik, tinggalkan jejak di ruangan komen entry ni ye....

# Pemenang akan dikira berdasarkan komen yang terbanyak yang telah ditinggalkan di entry ni...
giveaway ni berlangsung bermula hari ini sehingga 31 Oktober 2010.


* Hanya satu sahaja hadiah yang disediakan..dan hadiah tambahan akan diberi kepada pemenang tersebut sekiranya Nurul Azham's Family terpilih sebagai TOP REFERRER contest Si Comel Berhari Raya tersebut.

9 ulasan on "Sticky Mode : Click2 Giveaway..!!"

CatlinaFly on 17 Oktober 2010 8:25 PG berkata...

dah klik :)

CatlinaFly on 17 Oktober 2010 8:55 PG berkata...

klik lagi aci tak hahaha...nurul jgn lupe join contest sy lak...

http://catlinaflybaby.blogspot.com/2010/10/catlinaflybaby-celebratesbeautiful-mom.html

nurulazham on 17 Oktober 2010 1:22 PTG berkata...

klik jek cat..mane tau leh dpt adiah dr sy tu.. ;)
bukan xsudi join cat, tapi...mase peknen mmg xsuke amik gambo..huhuu...
yg penting sy ttp klik ur iphone tu..ngee~

Mama Zharfan on 17 Oktober 2010 2:49 PTG berkata...

me dtg click2 :) insya Allah, me dtg click2 everyday :)

Cute MuM on 18 Oktober 2010 11:23 PG berkata...

"Saya dah klik banner!!"

Liyana Faten Safuraa on 18 Oktober 2010 2:13 PTG berkata...

saya dah click banner!!

tiefazatie on 19 Oktober 2010 2:56 PTG berkata...

saya dah klik banner!
tapi blur lagi nie..haha

Cheno on 19 Oktober 2010 6:16 PTG berkata...

dah klik! camtu jeke kak? senangnyee.hehe
gudluck semoga menang :))

CatlinaFly on 20 Oktober 2010 1:50 PTG berkata...

klik2 lagi ;)...semoga nurul menang...nurul memang hebat bab2 top referrer ni! :)ngee ~

 

Nurul Azham's Family Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez