Jumaat, 2 Julai 2010

Busy Menyiapkan Gubahan Maskahwin....

Dicatat oleh nurulazham di 10:11 PTG
Lamanya tak berupdate blog ni..
macam macam benda nak buat..
heheh...
ni baru siapkan gubahan maskahwin yang dah lamaaaaaa sangat tertangguh!hoh!
salah satunya konon konon gubahan untuk maskahwin akak..
kenapa konon konon?
sebab pertunangan terputus di tengah jalan..huhuhu...
sian dia..
konon konon nak daun merah ala ala Mohabbatien..
ngee~

dah siapkan ketiga tiganya terus..
sape nak?sila angkat tangan...??








Almaklumlah..
maskahwin belah Johor ni RM22.50 je..
nak lebihkan pun, apelah yang nak dibeli??
baik buat gubahan macam ni..
nak lagi besh lagi, letak dalam kotak kaca.
sampai anak cucu boleh tengok!

Insrirasi ni datang dari maskahwin sendiri..
maskawin ni saya dah berusia hampir 6 tahun..tetap utuh..seutuh cinta kami..ehehehheee..~~
masa tu syiling RM1 masih laku lagi...
sekarang nilainya dah jadi lebih tinggi!

gubahan yang ni menggunakan syiling RM0.50..
mana tahu esok lusa, duit 50sen nak di lupuskan pulak??hahahaa...


7 ulasan on "Busy Menyiapkan Gubahan Maskahwin...."

Cheno on 2 Julai 2010 10:29 PTG berkata...

akak yg gubah ke ni?? lawaaa & kreatif. simple jee. cantek sgt! sukeeeee. ehe eh excited lebih pulak. hehehe
nnt epit kawen, akak tolong gubahkan camni eh. hehehehe :P

MiDiAiDa on 2 Julai 2010 11:37 PTG berkata...

canteknye bai..wah kreatif2..sib baik da kawen..kalu x ley tempah kat bai..heheh..canteekkkkk sgt..

nurulazham on 2 Julai 2010 11:37 PTG berkata...

@Cheno
ni mmg epit punye..akak dah buatkan in advance..heheheee...

nurulazham on 2 Julai 2010 11:39 PTG berkata...

@MiDiAiDa

hehe..nnt kalau adik beradik kak aida nak kawen, bole ler roger2.. ngee~

*hoho..melecet jari nak memintal dawai2 ni haa...

lilyasha on 3 Oktober 2012 1:10 PTG berkata...

alia


lilyasha on 3 Oktober 2012 3:15 PTG berkata...

cantik mcm ne nk lekatkn syiling tu

Tanpa Nama berkata...

I loѵе what you guys tend to bе up tоo.

This sort of cleveг work and exposure! Keep up thе fantaѕtic woгks
guys I've included you guys to blogroll.

Feel free to surf to my website ... Resistor resistance (Wiki.Justforfun-gaming.com)

 

Nurul Azham's Family Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez