Rabu, 26 Mei 2010

Season 2 - Cute Baby With C.H.O.C.O.L.A.T.E

Dicatat oleh nurulazham di 3:33 PTG 4 ulasan
**This Contest Is Sponsored By :
 
http://szsh.blogspot.com
&
http://momguess.blogspot.com
 
 
 
 
Here The Contestant...... 
 
Nama : Iffah Maisarah binti Azizul Azham
Umur : 1 Tahun
 

" GRAND PRIZE FOR FINALE SEASON IS 3D2N FULL PACKAGE @ REDANG/LANGKAWI ISLAND & 70PCS 4R SIZE PHOTO SPONSORED BY MOMGUESS.BLOGSPOT"
 
 
 Teruja?? Nak Join??
Click Contest Banner For More Info!
Hurry Up! Before 15 June 2010 @ 2 pm
 





Kebesaran jiwa seorang ibu(True Story)

Dicatat oleh nurulazham di 2:41 PTG 3 ulasan






Hujung Minggu Lepas Bersama 'Big Stupid Ugly Orge.....'

Dicatat oleh nurulazham di 11:29 PG 0 ulasan
Siapa 'big stupid ugly orge'??
haa...itulah ayat merendah diri si Shrek bila Donkey nak sangat kawan ngan dia..
hahaha...

Sabtu lepas, saya bersama keluarga serta kakak saya menonton filem kegemaran anak anak saya nih..
saya tak taulah apa yang istimewanya sangat makhluk ijo ni ha..
tapi, siapa yang mengikuti Shrek ni dari Shrek 1, memang best la!
Ayah budak pon boleh tak pandang ibu budak ni ha kalau ibu budak terpekik terlolong panggil dia..
huhuhu...
la ni mujurla TV semua hantar gi betulkan..akibat daripada panahan petir tempohari..
memang bengang habislah tak dapat tengok TV langsung..sigh~

Sabtu lepas en.hubby pergi Batu Pahat dulu..nak tengok orang renovate umah kami sikit sikit kat Kg.Istana..
selebihnya nak main badminton jam 3.00pm-5.00, sambung 5.00-7.00pm..
renovate rumah Kg. Istana tu bukan untuk kami duduk..
tapi untuk disewakan.. ;)
so, bila cik awa balik kerja, terus kami ke Batu Pahat.
Kami decide nak tengok movie Shrek ni kat Square One Mall, sebelah Carrefour.
Sampai je, terus beli tiket, dapat tengok untuk jam 5.30pm.

Pada awalnya en.hubby tak nak tengok..nak main badminton katanya..cheh!
penangan Shrek punya pasal..tiba tiba dalam jam 3.00pm dia telefon...

"Nurul, nanti belikan tiket abang skali.."

"ha...kan dah kata..."

En.Hubby tak nak tengok Shrek?huh..tak percaya sungguh..padahal dia yang terlebih excited dari anak anak saya....tapi, memang seronok tengok Shrek kali ni..saya nanges..heheh..gembeng betul! sebab apa? sebab ada scene yang Fiona langsung tak kenal Shrek, pastu ada scene Shrek nak 'hilang'..ditambah pulak lagi..inilah episod terakhir cite Shrek ni..huhuu....sedey...ngee~


3 Anak 'Dora' aka Dara saya....



Sara tunjuk ape tah...


Fifi & Deqna..bersama Shreknya...


Lepas tengok movie, pergi BP Mall pulak..
wah..berjalan sakan!
Sabtu & Ahad memang hari bersama keluarga..hehehh...
kalau dah sampai BP Mall..memang tak sah kalau tak naik menatang ni...






Masa ni Deqna naik seorang diri...bukan seorang diri dlm 1 gondola..tapi in whole Merry Go Round tu..
memang berani sikit Deqna ni.. selamber giler..tengok je lah aksi aksi dia tu..
heheh..

***Macam biasa..mehla KLIK SINI untuk hadiah besday Sara... ;)

Ahad, 23 Mei 2010

Happy Birthday Iffah Maisarah!

Dicatat oleh nurulazham di 11:58 PG 9 ulasan

Iffah Maisarah is 1 Year's Old Today!





Klik Present kat atas ni kalau nak bagi Sara birthday present!!!

Jumaat, 21 Mei 2010

Jangan klik kalau sayang duit korang..tapi kalau kaya raya, nak klik pun 'aiman tak kesahhh...'

Dicatat oleh nurulazham di 4:27 PTG 3 ulasan
Pernah dapat email email sebegini..?




Tak agak agak nak menipu...saya mana ada akaun CIMB dan Public Bank??
Yang dari m2u konon kononnya pun pernah dapat..tapi saya abaikan saja.....

Sebelum ni pernah terbaca kat satu blog, dia klik pada link email tersebut..maka..dia kehilangan RM 1000. Tiba tiba adaSMS masuk mengatakan dia telah berjaya membuat transaksi sebanyak RM1000 itu. Saya lupa blog mana tah..masatu buat blogwalking.. tak sempat pulak nak follow...

Mereka mereka yang menipu tu akan mengaut seberapa maksimum jumlah yang ada dalam akaun korang..
jadi, jangan sesekali click pada link tersebut.


Oh, ye..Birthday Sara dah nak dekat...nak bagi Sara hadiah tak??sumbangkan seberapa banyak klik kat SINI..kalau saya dapat Photobook tu, ia akan menjadi milik Sara..hehe...jadi, hadiah itu akan menjadi begitu bermakna kerana ia adalah diberi oleh anda anda yang telah menyumbangkan KLIK tersebut..Tenkiu Fren.. ;)

 

Nurul Azham's Family Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez