Isnin, 31 Januari 2011

"Mari Kita Cantik, Gembira Dan Bahagia Bersama"

Dicatat oleh nurulazham di 11:50 PTG
 Syarat-syarat:
  1. Anda harus mempunyai tiket dan menaiki train ke Hogwarts (Jadi follower I. Kehkeh.Wajib) Maknanya anda harus mempunyai blog ya.
  2. Copy paste syarat - syarat penyertaan ni.
  3. Buat satu entry yang bertajuk "Mari Kita Cantik, Gembira Dan Bahagia Bersama"
  4. Kemudian dalam entry anda nyatakan siapakah insan yang palingggggg cantik di mata anda. Kalau anda kata dalam entry anda I lah manusia yang paling cantik, terus I bagi semua hadiah tu kat you guys! Haha. Tak takkk. Contohnya anda kata Maya Karin adalah cantik, so nyatakan kenapa dan huraikan bla bla bla.
  5. Kemudian anda nyatakan pula definisi cantik di mata anda. Apa makna cantik pada anda. Kalau cantik tu kena kurus ke, kalau pandai make-up tu kita kata cantik ke hape ke bla bla bla.
  6. Tag 4 orang bloggers yang lain (Sertakan link mereka) dan jangan lupa bagitau kat diorang yang diorang kena tag untuk join GA ni.
  7. Dan yang terakhir sekali, tinggalkan link entry anda di ruangan komen entry ini.









Definisi cantik di mata saya:

Soalan ini ibarat menjawab kertas peperiksaan Bahasa Melayu SPM Kertas 2 ya....
Ya, cantik bukanlah bererti mesti mempunyai susuk tubuh yang menawan lagi menggiurkan..juga bukan bererti perlu memiliki wajah yang cantik persis seorang puteri, bermekap tebal sepuloh inci, tapi cuba tengok bila lepas mandi, OMG! .. cukuplah cantik yang terletak pada hati seseorang tu...dan hanya yang bijak menilai sahaja yang mengetahui apakah erti kecantikan seseorang itu.. macam suami saya...dia saja yang tahu dimana terletaknya kecantikan saya...bukan pada zahir..malah batin yang dititik beratkan..(wowowowwoo.....bukan hubungan batin ye!) karang ada yang stim pulak!haha...batin itu bermaksud isi hati ye kawan kawan........tapi, Cik Puan Bunga, kalau dapat Skin Food yang besh tu, lagilah bertambah tambah cantik saya ni! dahlah sekarang jerawat sedang berseronok seronok di kulit muka saya...mungkin juga terlalu banyak bahan kimia yang berkumpul disitu..haihhh....



 Keluarga Si Cantik! :

 Pic Credit to : KGK




 Owh...disebabkan masa dah sangat suntuk,
saya letak saja nama 4 orang rakan saya ni, sebagai memenuhi syarat!





 *** Fuhh...siap! disebabkan hadiah yang ditawarkan sangat tak boleh tahannnn...saya siapkan jugak entry nih! kalau tak menang, belanja choki choki eh Cik Puan Bunga!



0 ulasan on ""Mari Kita Cantik, Gembira Dan Bahagia Bersama""

 

Nurul Azham's Family Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez